Повернення та обмін
Оскільки EASYdoIT дорожить своєю бездоганною репутацією та прагне реалізовувати виключно якісні товари, для певних випадків у нас існує повернення та обмін, згідно з «Законом України про захист прав споживачів».
Які товари підлягають обміну та поверненню
Зверніть увагу, що обмін та повернення можливі лише для товарів неналежної якості.
Підлягають поверненню/обміну
Поверненню підлягають товари неналежної якості із виробничим браком. Це товари з наступними ознаками:
- розрив тканини;
- плями та потертості, не передбачені дизайнерським рішенням;
- нерівні шви або непрострочені по швах ділянки;
- зламана фурнітура.
Згідно із Законодавством, подати заявку на повернення/обмін товару неналежної якості можна протягом 14 днів з моменту покупки.
Не підлягають поверненню/обміну
Відповідно до чинного Законодавства, поверненню та обміну не підлягають товари належної якості з наступних категорій:
- спідня білизна;
- рушники;
- колготки;
- майки;
- піжами.
У разі, якщо товари з цих категорій неналежної якості (мають брак) вони можуть бути повернені або обміняні у порядку, встановленому Законодавством.
Процедура повернення та обміну товарів неналежної якості
Для оформлення обміну або повернення купленого у нас товару неналежної якості необхідно:
- Переконайтеся, що товар, який підлягає поверненню/обміну, має товарний вигляд. Повинна бути збережена цілісність упаковки та всі передбачені виробником бірки та ярлики. Речі не повинні бути ношеними.
- Зробити фотографії бракованого товару та надіслати їх на наш E-mail, Telegram або Viber. Необхідно додати документи, що підтверджують придбання у нас.
- Дочекатися, поки з вами зв'яжеться представник нашого інтернет-магазину для обговорення умов та термінів обміну/повернення.
- Упакувати та надіслати партію товару для повернення/обміну на вказане нами відділення Нової Пошти.
Якщо до вас прийшов товар неналежної якості, ми обов'язково розглянемо претензії та врегулюємо ситуацію протягом 10 днів з моменту отримання від вас повернення.
Повернення коштів
При оформленні повернення неналежної якості ми відшкодовуємо повну вартість товару. Зверніть увагу, що вартість пересилання бракованого товару під час повернення коштів також враховується.
Повернення грошей можливо на ту саму картку, з якою здійснювалася оплата замовлення. Повернення коштів можливе протягом 2-3 робочих днів.
Форс-мажор
Ми ретельно перевіряємо та відбираємо товари перед відправкою, але не виключений і людський фактор. Якщо ви отримали не своє замовлення, воно також підлягає поверненню/обміну, навіть якщо всі товари в ньому належної якості.
Якщо трапився такий форс-мажор, зв'яжіться з нашими менеджерами за телефоном +38(096)290-62-97 для вирішення ситуації, що склалася.
Гарантії повернення/обміну в EASYdoIT
Щоб ви були впевнені у порядності нашого інтернет-магазину, ми пропонуємо не лише стандартні, регламентовані чинним Законодавством варіанти, а й гарантуємо особливі умови:
- Ви маєте можливість обміняти товар на аналогічний або інший (за умови доплати за різницю, якщо інший товар відрізняється за ціною від купленого).
- Повне відшкодування коштів у разі повернення товару. Враховуються також кошти, витрачені вами на пересилання товару, що підлягає поверненню.
- Якщо існуючий брак можна виправити ремонтом, ми беремо витрати на себе. Ремонт придбаного у нас одягу здійснюється нашими силами і за наш рахунок.
- Якщо ви вирішите самостійно відремонтувати куплений одяг, ми відшкодуємо витрати на ремонт. Обговорити подробиці можна з нашим менеджером.
Ми цінуємо кожного нашого покупця, тому всі спірні моменти щодо товарів неналежної якості розглядаємо оперативно та в індивідуальному порядку.